+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel a restaurace Green Gondola Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 141 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jana

Älteres Paar, 13.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • uklid a cistota hotelu

  • hucici klimatizace,musela byt vypnuta,ale pak zase nesnesitelne teplo na pokoji,nemoznost vetrast - stresni okna,jidlo neodpovidalo ****, vstup do virivky bez jakehokoliv pouceni o obsluze

Persönlich
6
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
1

Anonym

Älteres Paar, 20.12.2015

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Klid v hotelu

  • -odpady v koupelně zapáchaly.. - když je to romantický pobyt, předpokládala bych že bude v koupelně vana a ne sprcháč kam se s partnerem ani nevejdem.... a ještě jsme si museli ,,držet nos'' -jídlo nebylo příliš dobré.. ( jenom snídaně chutnaly, i když chybělo teplé mléko) -večeře při svíčkách ? Chtěla bych ty svíčky vidět.....když si něco objednam, předpokládám že to tak bude, nebyla na stole ani čajovka....+ zase to jídlo..... - welnes ?? Tyhle bublinky máme doma, to jsem nemusela jezdit ( sauna nebyla puštěná, bylo nam řečeno že nemáme nárok, což nebylo řečeno....když čtu welnes whirlpool /sauna tak z toho pochopím že whirlpool bude fungovat ale i sauna..., to jsem mohla zustat doma Jako dárek jsem uplně selhala.. a mě to štve že když si něco objednam tak to tak nejni!!

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Vladimíra Blaňková

Älteres Paar, 27.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Netečný personál hlavně na recepci Slavnostní večeře = průměrné jídlo. Jídelna se nedala větrat a připomínala kobku.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Petr

Älteres Paar, 6.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • vynikající poloha v klidu a přesto v centru pokoj odpovídá kritériu 4*

  • restaurace neodpovídá kritériu 4* čistota vířivky naprosto nevyhovující, velmi nedoporučuji využívat

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 5.5.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
53 %
  • Bei frühzeitiger Abreise, musste man für ganze, vorab gebuchte, Nächte bezahlen.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 21.7.2017

Plzeň Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Marie

Älteres Paar, 13.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • - všechny recepční byly tuze milé - vyhovující a dostatečné snídaně - dislokace hotelu prakticky v centru města je příjemná

  • - dost hrozné ubytování - podkroví se dvěma střešními okny, která prakticky nešla otevřít, protože nikdo nevěděl, kdy začne opět pršet, - klimatizace (je-li to vůbec klimatizace) tak hlučná, že se vlastně nedala použít, - v pokoji z důvodů shora nedýchatelno a to byla venkovní teplota cca 10 stupňů Celsia, jak to v pokojíčku vypadá v létě si ani nechci představit - toho, kdo do pokoje pořídil "gauč-pohovku", bych na této vymyšlenosti nechala za trest sedět alespoň dvě hodiny - vířivka by si zasloužila jednou za čas pořádně!! vydrbat

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
5

Marion

Älteres Paar, 18.12.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Poloha hotelu

  • Vrstva prachu na skříni na pokoji,jinak celkem čisto, Snídaně neodpovídají 4 hvězdičkovému hotelu

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 22.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • U televize nefunkční zvuk, fen v koupelně nefungoval, zápach v koupelně

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6
Hotel a restaurace Green Gondola hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

Vaše zkušenost nás velice mrzí. Muselo dojít k souhře náhod, všechny ostatní pokoje byly v pořádku. Prosíme pro příště, přestože se taková situace běžně nestává, bez váhání přijít ihned na recepci a nahlásit. Rádi pokoj vyměníme, případně vyřešíme problém či jinak kompenzujeme.

Ještě jednou se velmi omlouváme a děkujeme za návštěvu.

Eva Reitmajerová

Einzelreisender, 24.11.2015

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Dostupnost centra, klid (hluk z ulice nebyl slyšet), milá recepční

  • Plíseň ve sprše, sprcha a umyvadlo neodtékalo

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
6

Michal

Familie mit kleinen Kindern, 17.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Umístění, parkování, wellness, snídaně, recepce,internet

  • přístup obsluhy restaurace, úklid

Persönlich
5
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
7

Miloslav

Älteres Paar, 11.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Jídlo dobré

  • Nedostatečné větrání,střešní okna jsou zašroubována,klimatizace je nedostatečná takže je téměř nedýchatelno.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
6

Jana Nováková

Älteres Paar, 28.10.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Milý, čistý hotýlek v centru Plzně, pěkná poloha. Hotel odpovídá ***. Problém spočíval v osobě servírky v restauraci, která byla neochotná a na první pohled zřejmé, že ji to tam nebaví a dávala to najevo. JInak recepce, pokojské atd. vše OK.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

P.

Junges Paar, 8.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Personál se choval opravdu mile. Jak na recepci, tak v restauraci. Wellnes hezké. Poloha hotelu skvělá!! Dokonce jsme v balíčku víkendového pobytu měli víc bonusů než hotel.cz původně uvádělv rezervaci. To je milé překvapení.

  • Bohužel restaurace je velmi slabé místo hotelu. Už jen prostředí, výmalba, ubrusy (připomínající ostříhané vlasy..v jednoduchosti je krása a možná, že této poučky by se mohli držet. Jídlo ( v cenně pobytu byla dvouchodová večeře) kuřecí ve slanině se zeleninou a s omáčkou-bez nápadu s "uho" omáčkou a zeleninou z mrazáku- a to je skoro léto( 9/6/2014) a čerstvé zeleniny už je všude spousta! Jídlo nedochucené a "uho" přesolené. Úklid povrchově hezký, ale chce to jít i do hloubky. Snídaně- velmi smutné. Snídaňový pult vyjedený, nedoplňovaný. Žádné sladké pečivo- tedy pokud nesnídáte v sedm, kdy začne snídaně a připraveny jsou tři kousky sladkého pečiva pro celý hotel!

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 14.11.2016

English

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Vladimir Barta

Familie mit kleinen Kindern, 11.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Hezký, čistý a vkusně vybavený hotel se skvělou dostupností v centru města a s přihlehlým parkem. Příjemná obsluha na baru (srdečná, uvolněná) i na recepci.

  • Špatně komunikované složení zakoupeného balíčku služeb (např.čas a datum wellnes nám bylo řečeno až na místě. A protože jsme měli 8 měsíčního syna na kterého jsme měli zajištěné hlídání v jiný termín, museli jsme přebookovat). Zároveň nám nebyla zapojena sauna, ačkoliv jsme o to žádali. Nedostupnost recepce den před příjezdem (volali jsme 2 x neboť jsme chtěli příkoupit přistýlku). Neprofesionálně odvedený proces při závěrečné platbě. Nejdříve jsme platili a až následně (a po vyžádání) nám byl předložen detailní výpis účtu. Ten jsme nakonec museli i reklamovat. Dlužno dodat, že reklamace byla řešena okamžitě a pružně. Restaurace má skvělou nabídku, ale malé porce a občas i studené.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 16.11.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 25.11.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 16.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Jaroslav

Einzelreisender, 30.12.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Postel

  • Postel0

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6